آکورد (نامه ی عشق) از (بهنام صفوی) / ریتم: 4/4

دانلود موزیک

سایت دانلود اهنگ فارسی | دانلود رپ | دانلود پاپ | اهنگ ایرانی

آکورد (نامه ی عشق) از (بهنام صفوی) / ریتم: 4/4

دانلود آهنگ: http://s3.picofile.com/file/7504858167/Behnam_Safavi_Nameye_Eshgh.mp3.html

 ( G  F  G  Am )

   Em               F        G         Am             G    Am

دوباره دلم برات تنگ شده از غم دوری تو تب کردم

  Am             F            G     Dm                         F

من مقصرم خودم میدونم همه روزامو خودم شب کردم

  Em                  F         G         Am               G    Am

من همش بهونه آوردم که راه خونه ی تو خیلی دوره

  Am                                   F   G     Dm                         F

اما عشق تو مثل بارون شد (داره چشمای منو میشوره) 2 

 G                 Em                                     Am

من به عشق تو پر زدم تا دوباره پیش تو اومدم

  Am                       G                      F

چشم من رو به احساس تو وا شد

  G            Em                                         Am

قلبم از خودش بی خوده مثه کفترا هوایی شده

  Am                       G                F

زیر نامه ی عشق من امضا شد (2)

  Em           F         G           Am                       G    Am

خودت امشب همه چیرو خوندی از نگاه منه عاشق پیشه

  Am                    F             G            Dm                         F

بهترین صحنه ی عمره وقتی چشم من از عشق تو تر میشه

  Em            F           G                 Am             G    Am

یه صدایی توی گوشم میگفت حق نداری که مردد باشی

  Am                  F                  G      Dm                         F

دور ترین فاصله ها نزدیکه (شرطش اینه که تو مقصد باشی) 2



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در   2 مهر 1391برچسب:,ساعت 0:39  توسط ramtin